Apple produkty opäť dominovali hollywoodskym filmom

Brandchannel udeľovali na Brandcameo 2015 Product Placement Awards ocenenia pre značky, ktoré sa dostali do najväčšieho množstva filmov za uplynulý rok. Produkty značky Apple sa umiestnili v 9 z 35 najús­pešnejších filmov minulého roku. Apple získal toto ocenenie prvý raz od roku 2011, a predbehol tak minulých víťazov ako Budweiser a Mercedes-Benz. Za zmienku stojí napríklad umiestnenie vo filme Captain America: The Winter Soldier, kde sa hlavné postavy nabúrali do tajných serverov S.H.I.E.L.D. prostredníctvom MacBooku Pro priamo v Apple Store. Víťazstvo Applu však bolo tento rok tesné, oproti Coca-Cole a Sony mal navrch len o jedno umiestnenie, a to vo filme The Lego Movie, kde „Lord Business“ hovorí o svojom iPode shuffle. Apple produkty ste mohli vidieť aj vo filmoch Ride Along, The Other Woman, Neighbors, The Fault in Our Stars, Think Like a Man Too, Gone Girl a Ouija. Podrobnosti o hlavnom ocenení získanom Applom a ďalších udelených oceneniach nájdete priamo na stránkach Brandchannel

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.