Vývoj virtuálnej reality Oculus Rift pre Mac bol pozastavený

Ďalšou „veľkou vecou“ herného biznisu má byť virtuálna realita, ktorej hlavným zástupcom je Oculus Rift. Tento nádejný projekt bol minulý rok kúpený Facebookom, čo prinieslo niekoľko zmien a obáv fanúšikov. Deň, keď sa Oculus Rift stane realitou aj pre bežných hráčov, teda oficiálne vydanie, sa očakáva v prvom kvartáli 2016, pričom predobjednávky začnú ešte tento rok. Podľa najnovších vyjadrení spoločnosti však bude novinka plne orientovaná na platformu Windows, pričom vývoj pre Mac a Linux bol z tohto dôvodu pozastavený.

Ani to však nie je pre majiteľov Macov prekážkou, keďže cez Boot Camp môžu bez problémov spustiť Windows. Zverejnené boli aj minimálne hardvérové požiadavky, ktoré sú väčším problémom – grafický akcelerátor Nvidia GTX 970 / AMD 290, procesor Intel i5 4590, 8 GB RAM, 2× USB 3.0 porty a HDMI 1.3. Aj v oficiálnom vyjadrení je poznamenané, že takmer žiadne aktuálne notebooky tieto minimálne požiadavky nespĺňajú. K vývoju pre Mac a Linux sa vývojári plánujú vrátiť, avšak presný termín zatiaľ stanovený nemajú.

komentár
  1. Osobne ma viac zaujima Project Morpheus od Sony. Ten bude sice podporovat len PS4 (a PS5) a vydany az pred letom 2016, ale celkovou kvalitou to bude o stupen lepsie.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.