Pozrite si dve nové reklamy na iPhone

Apple na svojej stránke a YouTube účte zverejnil dve nové reklamy na svoje smartfóny, obe so sloganom “Keď to nie je iPhone, tak to nie je iPhone.” Po dlhšom čase ide o niečo agresívnejšiu reklamnú kampaň. Tentokrát dáva do popredia priame výhody telefónov od Applu oproti konkurencii. V prvom spote s názvom Loved sa dozvedáme, že až 99 % majiteľov iPhonu je so svojim zariadením nadmieru spokojná. Druhé video pod názvom Software & Hardware zase prezentuje jedinečné spojenie medzi hardvérom a softvérom – fakt, že obe robí tá istá spoločnosť a preto sú vytvorené tak, aby sa navzájom dopĺňali. Obidva reklamné spoty si môžete pozrieť nižšie.

https://www.youtube.com/watch?v=3JnWCSyXLC8

https://www.youtube.com/watch?v=wl3PlrPq8sw

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?