Apple stráca pôdu na trhu – aj napriek silným AirPods

Podiel značky v segmente true wireless v poslednom kvartáli aktuálneho roku klesol. Dôvodom je silná konkurencia

V roku 2019 pochádzala polovica predaných bezdrôtových slúchadiel z produkcie kalifornského jablka. Tento rok by mal objem ešte narásť – počíta sa s 82 miliónmi kusov. Ani to však nestačí na rastúcu konkurenciu čínskych značiek.

Aktuálny podiel Apple je tak iba niečo cez jednu tretinu. Na druhom mieste je Xiaomi s 10% a trojicu uzatvára Samsung s 6%. Posledný spomínaný výrobca tento rok plánuje zdvojnásobiť svoje predaje.

Pokiaľ ide o ostatné značky z Číny, tie často ponúkajú porovnateľný výkon či funkcie ako AirPods, avšak za zlomok ceny. Aj preto sa im darí zlepšovať svoju pozíciu na trhu.

Apple údajne v súčasnosti pracuje na tretej generácii AirPods – podľa renomovaného analytika Ming-Chi Kua začne ich výroba až budúci rok. V hre je aj akýsi medzistupeň medzi AirPods a AirPods Pro, ktorý by kombinoval dizajn vyššej produktovej rady a nižšiu cenu vďaka absencii aktívneho potláčania šumu.

zdroj: MacRumors

komentár
Napísať odpoveď pre Pokus Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.