Apple stráca pôdu na trhu – aj napriek silným AirPods

Podiel značky v segmente true wireless v poslednom kvartáli aktuálneho roku klesol. Dôvodom je silná konkurencia

V roku 2019 pochádzala polovica predaných bezdrôtových slúchadiel z produkcie kalifornského jablka. Tento rok by mal objem ešte narásť – počíta sa s 82 miliónmi kusov. Ani to však nestačí na rastúcu konkurenciu čínskych značiek.

Aktuálny podiel Apple je tak iba niečo cez jednu tretinu. Na druhom mieste je Xiaomi s 10% a trojicu uzatvára Samsung s 6%. Posledný spomínaný výrobca tento rok plánuje zdvojnásobiť svoje predaje.

Pokiaľ ide o ostatné značky z Číny, tie často ponúkajú porovnateľný výkon či funkcie ako AirPods, avšak za zlomok ceny. Aj preto sa im darí zlepšovať svoju pozíciu na trhu.

Apple údajne v súčasnosti pracuje na tretej generácii AirPods – podľa renomovaného analytika Ming-Chi Kua začne ich výroba až budúci rok. V hre je aj akýsi medzistupeň medzi AirPods a AirPods Pro, ktorý by kombinoval dizajn vyššej produktovej rady a nižšiu cenu vďaka absencii aktívneho potláčania šumu.

zdroj: MacRumors

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple chce do roku 2024 predstaviť vlastné auto!

Spoločnosť podľa čerstvých zákulisných informácií napreduje v oblasti technológie samoriadiacich automobilov a chce sa zamerať na výrobu osobných vozidiel, ktoré by mohli obsahovať vlastnú prelomovú technológiu batérií.