Apple zdieľal dvojicu spotov na Grammy a prvé reklamy na HomePod

Na YouTube Apple nahral niekoľko nových reklamných videí. Všetky sú zamerané na hudbu.

Pred zajtrajším prenosom hudobných ocenení Grammy Apple zverejnil dvojicu videí, ktoré počas ceremónie odvysiela. V oboch hrajú hlavnú úlohu Animoji, po vzore populárnych karaoke videí, ktoré sa po vydaní iPhonu X začali šíriť internetom. Animované emotikony spievajú songy Redbone od Childish Gambina a Stir Fry od Migosa.

https://youtu.be/hS18Zxpd6E0

https://youtu.be/5GUc4FewMjk

Apple taktiež zverejnil štvoricu kratučkých spotov na HomePod. Ide o prvé reklamy na smart reproduktor, ktoré v 15-tich sekundách prezentujú rôznymi spôsobmi animovaný text HomePod, nasledovaný niekoľkými krátkymi zábermi na samotný produkt.

Doprevádzajú ich skladby Ain’t I (Lizzo), DNA (Kendrick Lamar), Holy Water (Hembree) a All Night (Big Boi).

https://youtu.be/bt2A5FuaVLY

https://youtu.be/45zPQ3fNIUs

https://youtu.be/t9WTrzEkCSk

https://youtu.be/5htW8mi7rnE

komentáre
Napísať odpoveď pre Mitho Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.