Apple údajne chystá lacnejší Beats HomePod za 199 dolárov

Beats HomePod

Nedávna analýza predajov ukázala, že Apple mohol dovedna predať len okolo 600 000 kusov reproduktoru HomePod, vďaka čomu výrazne zaostáva za konkurenciou. Amazon Echo totiž za rovnaké obdobie predal 4 milióny reproduktorov Echo.

Dôvodov pre neúspech HomePodu je niekoľko. V prvom rade je to obmedzená dostupnosť, ďalej privysoká cena a zaostalá Siri. Spoločnosť chce preto riešiť problém po hardvérovej aj softvérovej stránke. Hoci to nie je potvrdené, hovorí sa, že Apple sa chce začať výraznejšie venovať Siri tak, aby schopnosťami a „domýšľavosťou“ dorovnala konkurenčné riešenia ako je Amazon Alexa alebo Google Voice.

Po hardvérovej stránke by mal Apple uviesť na trh lacnejší HomePod za cenu iba 199 dolárov. Ten by sa mal podľa blogu LoveiOS.net predávať pod značkou Beats, mal by podporovať AirPlay 2 a jeho výrobu by mal mať na starosti MediaTek. Iný zahraničný server, 9to5mac, ale dodáva, že podpora AirPlay 2 ešte nič neznamená. Pripomína pritom výrok Applu, ktorý pri predstavení technológie AirPlay 2 povedal, že ju budú podporovať aj budúce produkty Beats. Preto je podľa neho možné, že Apple síce bude vyrábať lacnejší HomePod, ale pod značkou Beats sa môže začať predávať úplne iný produkt bez Siri.

Recenzia: Apple HomePod

komentár
Napísať odpoveď pre kofola Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.