Potvrdzuje nám Apple prípravu iWatch aj v reklame na iPhone?

Ostatná reklama na iPhone, Music Every Day, sa na prvý pohľad veľmi nelíši od ostatných Apple reklám a ukazuje nám ľudí používajúcich produkty značky Apple. Pozorní diváci si však všimli, že Apple nám v tejto reklame možno pripomína iWatch. Ide o inteligentné hodinky, na ktorých má Apple podľa rôznych špekulácií intenzívne pracovať.

Ak sa budete sústrediť na video okolo tridsiatej sekundy, uvidíte, že osoba počúvajúca hudbu zo svojho iPhonu má na rukách výrazné náramkové zariadenie. Mierne pripomínajú predchádzajúci iPod nano, avšak možno nám týmto spôsobom chce Apple jemne naznačiť, že na hodinkách skutočne pracuje. Samozrejme, môže ísť aj o bežné hodinky. Isté však je, že Apple týmto spôsobom neodhaľuje skutočný dizajn pripravovanej novinky.

komentárov
  1. A mozno nam chce Apple naznacit ze pracuje na novej verzii jahodoveho lekvaru ktory chuti ako jahody, je sladky a zaroven kysly. And one more thing. It’s red. Novy iJam sa bude predavat za neuveritelnu cenu, iba 299$.

    0
    0
  2. po shlednuti reklamy jsem si rikal, kdy se zacnou spekulace ohledne iWatch v reklame objevovat na verejnosti:) a uz je to tady

    0
    0
  3. Ako to že obyčajný ludia vedia že su to obyčajné hodinky ale stránka si to nevie vygoogliť že tieto informácie su tu už dva dni?

    0
    0
Napísať odpoveď pre to uz bolo vysvetlene Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.