Potvrdzuje nám Apple prípravu iWatch aj v reklame na iPhone?

Ostatná reklama na iPhone, Music Every Day, sa na prvý pohľad veľmi nelíši od ostatných Apple reklám a ukazuje nám ľudí používajúcich produkty značky Apple. Pozorní diváci si však všimli, že Apple nám v tejto reklame možno pripomína iWatch. Ide o inteligentné hodinky, na ktorých má Apple podľa rôznych špekulácií intenzívne pracovať.

Ak sa budete sústrediť na video okolo tridsiatej sekundy, uvidíte, že osoba počúvajúca hudbu zo svojho iPhonu má na rukách výrazné náramkové zariadenie. Mierne pripomínajú predchádzajúci iPod nano, avšak možno nám týmto spôsobom chce Apple jemne naznačiť, že na hodinkách skutočne pracuje. Samozrejme, môže ísť aj o bežné hodinky. Isté však je, že Apple týmto spôsobom neodhaľuje skutočný dizajn pripravovanej novinky.

komentárov
  1. A mozno nam chce Apple naznacit ze pracuje na novej verzii jahodoveho lekvaru ktory chuti ako jahody, je sladky a zaroven kysly. And one more thing. It’s red. Novy iJam sa bude predavat za neuveritelnu cenu, iba 299$.

    0
    0
  2. po shlednuti reklamy jsem si rikal, kdy se zacnou spekulace ohledne iWatch v reklame objevovat na verejnosti:) a uz je to tady

    0
    0
  3. Ako to že obyčajný ludia vedia že su to obyčajné hodinky ale stránka si to nevie vygoogliť že tieto informácie su tu už dva dni?

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?