Google sketchup

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software Google sketchup

Zobrazuje sa 19 príspevkov - 1 až 19 (z celkového počtu 19 )
  • Autor
    Príspevky
  • #504247
    Stan82
    Účastník (Participant)

    Zdravim vedel by mi tu niekto poradit kde sa da stiahnut googlesketchup pre mac os najlepsie aj s renderom napr. V-ray

    videl som tu nejaky clanok ze za tu cenu je ok ale nemam ani predstavu co to tak vyjde

    dakujem

    #504259
    Anonymný
    Neaktívny

    :-)

    #504260
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #504309
    fix
    Účastník (Participant)

    Cenovo to je nejak 1200. Za tu cenu alebo o nieco viac, uz mas dost moznosti. Vray je super, ale sketchup mne sa nepozdaval az tak. Ak chces na mac tak skus este pozret cinema4d. Ak nie tak si pozri este lumion alebo 3dsmax. Najjednoduchsi je lumion (pekne vizualizacie ma). Sketchup je jednoduchy ale Vray nie.

    #504322
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #504378
    fix
    Účastník (Participant)

    Na blender som aj zabudol. Ak by si ktomu chcel aj Vray, tak Vray na blender je za polovicu.

    #504475
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #504521
    majdy
    Účastník (Participant)

    Záleží od toho čo chce robiť, pokiaľ je to len architektúra, Sketch Up môže byť dobrá voľba a na V-ray by som sa tak nedržal, nieje zlý, ale sú aj lepšie enginy, zrejme aj s lepšou cenou.

     

    3Ds Max na Mac nieje, Cinema, Maya niesú tiež úplne najvhodnejšie na modelovanie/kreslenie. Blender tiež, no má výhodu toho, že je free, no možno práve preto ho v priemysle moc neuznávajú…

    #504535
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #504539
    Stan82
    Účastník (Participant)

    Dakujem velmi pekne za vsetky rady

    popravde som robil len so sketchupom a Autocadom no ten je zbytocne narocny

    sketchup potrebujem prevazne na tvorbu vizualizacii preto aj ten v-ray aby to vyzeralo realisticky

     

    #504543
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #504669
    Stan82
    Účastník (Participant)

    Ano komercne

    Vizualizacie interieru prevazne kuchyne ,obyvacky,detske izby a podobne v podstate zariadovanie celych bytov ,domov a to treba zákazníkom priblizit tou vizualizaciou

    Pozeral som aj ten Renderin vyzera to super a je to teda aj  dost lacnejsie ako V-ray

    #504672
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #504676
    Stan82
    Účastník (Participant)

    Dakujem pekne

    #504706
    majdy
    Účastník (Participant)

    Sranda, s Renderin som začínal, keď som skončil školu a obzeral sa po náhrade za dovtedy mnou používaný Revit s vlastným renderom, skončil som pri SketchUpe s Renderinom.

    Vtedy to bola ale ťažká bieda s týmto enginom, tak som sa rýchlo poobzeral po alternatívach, dnes vypadá lepšie, ale ak chceš ponúkať fotorealistické rendery poobzeraj sa po unbiased enginoch, avšak tam počítaj s tým, že pri interiérových scénach za predpokladu využitia CPU budú pomalšie ako biased render enginy typu Renderin, Vray…

    #504710
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #504712
    majdy
    Účastník (Participant)

    No na Macu je ten problém, že nové nepoužívajú nvidie a tak CUDA technológiu na Macu moc nevyužiješ, myslím, že jedine Octane a Indigo  majú podporu a neskôr by mal mať aj Maxwell.

    CUDA však nemusí byť taká výhra ako sa na prvý pohľad zdá, často nemá tak dobré výsledky ako render bežiaci pod CPU, a nie vždy je rýchla, napríklad interiérové scény s množstvom sveta a celkovo scény s množstvom svetiel môžu byť pomalšie na GPU ako na CPU a hlavne nemusia byť tak “presné”.

     

    Cca 2011 to bolo, keď som prvýkrát skúšal renderin, veľmi primitívny bol, neviem či nie ešte v nejakej prvej verzii, keď dnes je už v trojke…

    #504719
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #504723
    majdy
    Účastník (Participant)

    Áno, presne to je ďalší problém renderovania cez grafiku, najmä vo väčších scénach sa musia spoliehať na vlastnú pamäť.

    CPU vs GPU, každé má jednoducho svoje plus aj mínus a niekedy ani nemusíš mať mobilnú grafikua GPU bude pomalšie ako CPU. Nemusíš mať ani mnoho polygónovú mesh, stačí použiť displacement a zvýšiť subdivision a už si out of memory :D

     

    Celkovo preferujem štandardné CPU, unbiased enginy. Sú pomalšie, ale väčšinou kvalitnejšie.

    Myslím, že momentálne má najlepšie, respektíve jedne z najlepších výsledkov Corona a extrémne naberá na popularite, mimochodom vyvíjajú ju češi, nevýhoda je len to, že je obmedzená…

     

    #1 ale podľa mňa je stále Maxwell, ktorý používam, je to unbiased CPU render, v novej verzii 4 priniesol GPU, ale bohužiaľ len na windows (zatiaľ), pretože podľa slov spoločnosti nové Macy nepoužívajú nvidia grafiky a logicky teda ich GPU engine funguje len cez CUDA. Tak či onak, Maxwell si môže právom hovoriť simulátor, tvorba materiálov prebieha z fyzického hľadiska, čiže namiesto glossiness, reflectance atď, ako vo väčšine softvérov v Maxwelly lesklosť materiálu určuje jeho drsnosť v kombinácii s IOR, respektíve Nd a K hodnotami (index of refraction), navyše obsahuje knižnicu reálne, labolatórne meraných hodnôt materiálov (od rôznych zliatin hliníka po napríklad gorilla glass).

    Kamery sú ďalšia kategória, kde Maxwell exceluje, pretože nastavenia zrkadlujú reálne nastavenia, takže pri tvorbe kamery môžeš vybrať čím chceš fotiť (máš na výber niekoľko typov, compacty, dslr či “hybrid” od rôznych výrobcov ako Canon, Fujifilm, Sony, atď.) a následne nastavíš f-Stop, Shutter Speed, ISO a ďalšie štandardné známe hodnoty pre fotografa, pritom všetko s ohľadom na reálnosť všetkých hodnôt, jediná výnimka je hodnota ISO, ktorá pri zvyšovaní nedosahuje šum, to ale vcelku dáva pri renderovaní zmysel si myslím :).

     

    (obrázok som nerobil ja, je to len príklad, taká jednoduchá štúdia:))

Zobrazuje sa 19 príspevkov - 1 až 19 (z celkového počtu 19 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.