Hard Reset sa robí pomocou sleep button a home button čiže horne a stredne tlačidlo podržíš v tej istej chvíli dokiaľ sa ti iPhone nevypne a opäť nenabehe logo Apple. To strieborné jablko. Ak ti bude pretrvávať problém naďalej tak jediná možnosť je ozaj ho reklamovať. Ale pripomínam že na nový kus si chvíľu počkáš. Keď tak by som ti odporučil autorizovaný servis (iStyle,m:zone, Traco Computers) ale v tom prípade ti padá na iPhone záruka.
takže bol som v telekome a spisal reklamáciu teraz už len čakať kým sa ozvú z výsledkom. jedna vec čo ma zarazila je že sa mi počas reklamácie nikto nezavolá pretože v telekome nemajú redukciu na nanosim tak si ju možem zatial strčiť akurát do prdele. výsledok ako to celé dopadlo samozrejme napíšem. čaute
no lol ked nenapises tak si nevsimnem :-D robi to aj mne, nie tak silno ale zelene to je :) telefon musi byt aspon 20s locknuty a potom ked odomknem tak prebehne troska zelene, ale ked hned potom zapnem znova tak nie
zaujimave teda, no zatial nereklamujem, situacia je biedna :-D som zvedavy ako sa vyjadria u teba a ci to skor nevyriesi apple updatom :)
presne tak clovek musel pockat aspon 15 – 30 sekund aby sa to objavilo znova, tiez by som bol radsej keby to bol sw problem len dufam ze mi nedojde ten telefon z opravy poskodený. ale aj nový kus by potešil no v tom prípade sa budú musieť pravdepodobne pripraviť na väčšie množstvo reklamácií.
Mne to nerobí, ale ja som tým, že je to SW problém myslel skôr, to, že ešte možno, ak ťa nesúri a počkáš, výjde update, ktorý to môže opraviť a že časom sa to aktualizáciami opraví ak to je naozaj SW chyba, čo tipujem, že je.
no uvidím ako to celé dopadne, len dúfam že ho nepoškodia. som dosť háklivý na škrabance a všetky doterajšie mobily vyzerali aj po roku ako nové. ale aj na základe tej diskusie, ktorú pridal sairik to vyzerá nádejne. každopádne sem napíšem výsledok reklamácie.
to sairik: tetuška v telekome nemala žiadny problém spísali sme reklamáciu a je to v štádiu čakania. telefón som dal do telekomu v pondelok večer a dnes ked som volal do PPI tak mi pani povedala že ešte nemajú moje IMEI v databáze takže som zvedavý kedy to bude vybavené. mimochodom tej tetuške z telekomu som ukázal video z youtube a následne predviedol problém na telefóne a povedala mi že to vidno a že by to mali vyreklamovať tak som zvedavý.
Zavadu som popisal tak ze pri odblokovani obrasovky sa nachadza zeleny pas ktory zmizne cca do dvoch sekund,dalej som trval natom aby napisala ze mobil nejavi ziadne znamky pouzivania a ze zavada sa prejavila aj po celkovom restore telefonu. Teta s telekomu najprv nechcela poslat krabicku ale nakoniec sa poslal komplet aj s krabicou.
tak dnes mi prišiel iphone z reklamacie z vyjadrením že bol prepálený softwere a závada sa neprejavila pri vložení funkčnej simkarty. samozrejme ked som to pri preberaní odskúšal tak zelený pás sa prejavoval presne takisto ako predtým, takže výsledok bol taký že sme s tetou opäť vypísali reklamačný formulár a poslali mobil naspäť. dúfam že tentokrát to vyriešia :(((, ináč čo sa týka pocitou z iphonu 5 tak nemôžem povedať krivé slovo. všetko funguje ako má a reakcie sú rýchle a plynulé.
mna napada ze si tam vyslovene mal napisat jas na 100% a displej musi byt vypnuty aspon 20sekund, lebo to su v tych servisoch jak dementny …. este pamatam na moju staru staru LG Arenu, mal som vypaleny pixel a LG garantovalo proste 0 pixelov, tak som im ho poslal a vratil sa spat ze zavada sa neprejavila , ze telefon presiel testom diagnostiky ci co …. pekne krasne som to zabalil este raz, no tentoraz som na displej nalepil kruzok ktory dany pixel ukazoval a sprievodny list, ze ma nezaujima diagnosticky test, ja si telefon netestujem ja nanho pozeram :-D
a hla podarilo sa vymenili cely dislej a dotykovku :-D
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 20 príspevkov - 21 až 40 (z celkového počtu 93 )