Zdravim, v mojom okoli maju traja moji znami Iphone 5 vyberany z Telecomu, takisto ako ja..Mozem potvrdit, ze na kazdom jednom sa prejavuje tento zeleny pas, no nikto to nijako neriesil.
dakujem pekne táto informácia mi pomohla a tiež sa asi už nebudem nad tým zamýšlať akurat mi nejde potom do hlavy prečo mi bol vymenený kus ked je to kvázi na všetkých ip5 ??
To je zaujimave, ze to robi viacerym, pretoze mne to nerobi. Mam ip5 uz cca 2 mesiace a ten zeleny pas som tam nemal ani jeden krat. Aj som si na to daval par krat pozor, ale ani raz :-)
Nebyt tejto diskusie, tak si to ani nevsimnem. Bude to aj tym, ze som mal stale tapety na ktorych to nebolo tak viditelne :) tak ci tak myslim, ze sa s tym da v pohode fungovat..BTW rohy sa uz zacali suchat, co je trosku neprijemnejsie vzhladom na to, ze ho mam treti tyzden :)
tak vzhladom nato ze mi vymenili swap kus tak asi aj oni v servise uznali ze je to problem. inak chcel by som vediet ako by to dopadlo keby to zacal riesit kazdy zakaznik s touto vadou. a mna osobne to riedne je.e ked viem ze to niekomu vobec nerobi a este si k tomu vsetkemu pridam cenu zariadenia.
Tiež si myslím, že sú si toho vedomí, že to je chyba telefónu, keď ho vymenili. Určite to nerobí na všetkých, pretože mne a ani môjmu kamaratovi to nerobí :-)
Tak nakoniec som sa rozhodol skúsiť opäť reklamovať. Všetko prebehlo tak ako vždy akurát sa popísalo že pri opätovnom uznaní reklamácie sa vymení telefón priamo na predajni za úplne nový kus v úplne novej zabalené krabicke . A opäť som bez iphonu :((
dnes po 14 dňoch mi volal technik z ppi etc a zacal sa ma pýtať ako sa prejavuje závada tak nakoniec som mu poslal link z tejto temy a on ho poslal na support apple a cakal na vyjadrenie od applu. na zaklade toho videa mu povedali ze to nie je hw chyba a ze nemá nijaký vplyv na funkcnost telefónu a displeya takze to znamená ze mi ho pekne poslú domov s tým ze sa nejedná o závadu telefónu. ps: ked som sa opýtal nato ze prečo mi potom bol telefon vymenený za “nový” kus tak mi bolo povedane ze predchádzajuci technik asi nekonal uplne spravne. neviem co si mám o tom mysliet pretoze keby mi to bolo uznané tak by som mal nárok na uplne novu krabicu alebo si mohol vybrat iný telefon alebo dokonca vrátenie penazi. teraz už len dúfam že mi telefón pride v poriadku a bez škrabancov a budem sa môcť tváriť ze som vy.eball 400 evri za perfektný a precízne spracovaný smartfón.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 13 príspevkov - 81 až 93 (z celkového počtu 93 )