sairik: presne tak treba na nich ist, ja uz mam v hlave zakladne prednastavene, ze takyto ludia su ako po hlave drbnuty a treba im vsetko jak dementom ukazat aby “chceli pochopit” :)
presne nad tým linkom som aj rozmýšľal ale nemal som odvahu a tak ako píše sairik tentoraz sme závadu popísali tak ,že treba počkať aspoň 20 sekúnd a jas treba dať vyšší. no som zvedaví ako to dopadne predpokladám že opäť v pondelok si pôjdem po neho.
ale pekne rychlo to vybavili resp odbili :-D
ja svoj idem odniest zajtra, tak uvidime, lutujem tu slecnu tam, bude zufala co vsetko ponej budem chciet :-D
takze dnes som odniesol telefon do telekomu, akurat na reklamacnom bola taka 50 rocny pani, mal som zo sebou aj mac, pekne som jej ukazal video, no ona ani na videu nic nevidela :-D ale povedala “no ved to je jedno, ma to riesit servis” :) vsetko poho, celkom mila bola, vsetky poziadavky splnila co som chcel, avsak zanou postavala veduca, a ta troska mala problem, napr ked som chcel dat celu krabicu, ze to poslu vo svojej, a ja som jej povedal ze nie nie, ja som kupil telefon aj s krabickou, a ona, ze tak si nechajte aspon manualy aby sa to nestratilo, tak jej vravim aky by malo dovod sa to stratit ked sa to napise do reklamacie ako sucast prislusenstva :) veduca sa vzdialila, a tetuske som vsetko posunul zo slovami, dopiste to tam :-D
nieze len som mal snahu jej ukazat video, ale som do popisu zavady aj uviedol link toho videa :-D a teta nemala problem to opisat :) sice padla otazka ci aj ten otaznik co tam je ale poho :)
prikladam aj foto popisu zavady na pobavenie :)
som jej vravel, ze trosku ako pre debilov, ale ze s PPI uz mam skusenosti :-D
funguje ti status opravy na strankach PPI ? zda sa mi ze si pisal vo stvrtok, ze si tam volal, neali ho tam zatial a v pondelok si pisal, ze uz ho mas naspat? nezda sa mi ta doba, to ho museli stvrtok poobede dostat a v piatok doobedu uz poslat :) nasiel si ho vobec v tom statuse opravy prostrednictvom IMEI ?
to sairik: bohužiaľ tá funkcia stavu telefónu na stránke PPI je úplne zbytočná pretože vôbec neiformuje tak ako má a ani pani na telefóne ti nič nepovie. ja som v piatok volal do ppi a teta v telefóne bola síce ochotná mi ten telefón vyhľadať podľa IMEI ale povedala mi že ho nemajú ani evidovaný čo bola úplná blbosť pretože ten telefón v tom čase už musel byť na ceste do predajne kde som ho reklamoval, kedže v pondelok som bol po neho. teta s telekomu mi povedala že PPi nieje povinné dať informácie pri takejto reklamácií. takže sa asi treba len spoliehať nato, kým sa ti ozve teta z telekomu.
mal niekto problém s displejom aj s iPhonom zakúpeným mimo Telekomu ? Lebo ako tak čítam, všetko iPhony odtiaľ. Ja mám z Orangeu a uvedený problém nemám, aj keď skúšal som to toľkokrát, že som začal mať halucinácie a vidieť to tam :D
včera som bol v telekome a povedali mi že stále nič :(( ale možno v stredu alebo vo štvrtok. nechápem prečo to trvá dlhšie ako prvá reklamácia. žeby sa nato konečne pozreli? ….
sakra idem aj ja skúsiť zavolať do toho ppi ale nebudem velmi nadšený ak sa mi bude niekto vrtať v novom mobile a predpokladám že tie malé skrutky budú v momente otvorenia doškrabané. možeme len dúfať že to bude nový kus.