Affinity aktualizoval svoje aplikácie s dôrazom na rýchlejší chod

Optimalizácia pamäte v novom update prináša v praxi až 10-násobok rýchlosti pri určitých procesoch.

Affinity Photo, Affinity Designer či najnovšie Affinity Publisher. To je trojica nástrojov od Serifu, ktoré prichádzajú s novou verziou. Softvér Affinity bol pritom už v minulosti jednou z prvých “lastovičiek” pokiaľ ide o optimalizáciu pre Apple Silicon. Po vyladení programov pre Macy s novými procesormi, ktoré si Apple navrhuje in-house, sa teraz vývojári pozreli na ďalšie vylepšenie svojich produktov.

Aplikácia Affinity Publisher dostala po novom úplne nanovo naprogramovanú správu pamäte. Výsledkom sú okamžité načítanie aj veľmi veľkých dokumentov, čo sa hodí najmä pri tisíckach stránok či množstve linkovaných obrázkov. Optimalizovaná pamäť umožňuje aj plynulé zoomovanie, presun po dizajne, či skrolovanie.

Import IDML dokumentov do aplikáce má byť podľa oficiálnych informácií 4x rýchlejší.

Affinity Designer takisto získal vylepšenia v oblasti narábania s pamäťou. Vďaka tomu sa program veľmi “nezadýcha” ani pri importe PDF z CAD softvéru či podobne komplexných projektov s tisíckami objektov a vrstiev.

Do tretice Affinity Photo prichádza s výraznými vylepšeniami výkonu. Používateľov poteší väčšia efektivita pri práci s blending vrstvami a nedeštrukčnými procesom. Svižný chod si podľa Serifu má aplikácia udržať aj pri komplexnom strome vrstiev (či už vektorových alebo rastrových) a efektov.

Update je dostupný pre macOS, Windows a iPad verzie programov a je bezplatný pre používateľov, ktorý už vlastnia Affinity balík. Aplikácie sú k dispozícii za 54,99€ na webe Serifu.

zdroj: Serif

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?