Apple zostavil tajný tím, ktorý pracuje na VR headsetoch

Apple sa aj naďalej venuje svetu virtuálnej reality. Podľa denníka Financial Times spoločnosť zostavila veľký tím expertov, ktorý momentálne experimentuje s VR headsetmi a ďalšími technológiami.

Tím pozostáva zo stoviek zamestnancov najatých z konkurenčných spoločností ako Microsoft a Lytro a taktiež ľudí zo startupov, ktoré spoločnosť odkúpila v uplynulých mesiacoch. Okrem Douga Bowmana, jedného z popredných expertov na virtuálnu realitu a spoločností Metaio, FaceshiftEmotient Apple taktiež odkúpil firmu Flyby Media. Tá pracovala na aplikáciách a 3D senzoroch pre smartfóny, ktoré by umožnili napríklad pridávať virtuálne správy k rôznym objektom v reálnom svete.

apple_patent_video_goggle

Apple už údajne vyrobil hneď niekoľko prototypov virtuálnych headsetov, ktoré sú priamo inšpirované produktami ako Oculus Rift a Hololens. Zatiaľ nie je jasné, kde a v akej podobe by sa mohli tieto technológie využiť, Financial Times však tvrdí, že by sa teoreticky mohli uplatniť práve v automobilovom projekte Apple Car. Nie je však tajomstvom, že Apple často pracuje na projektoch, ktoré nikdy neuzrú svetlo sveta.

Tim Cook sa tento týždeň na margo virtuálnej a rozšírenej reality vyjadril celkom pozitívne a je vidieť, že sa spoločnosť o túto sféru skutočne zaujíma. Nehovoriac o veľkom množstve patentov, ktoré firma nazhromaždila.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.