Apple so svojou kampaňou prispel ďalších dvadsať miliónov dolárov na boj proti AIDS

Apple spustil koncom novembra masívnu kampaň na boj proti AIDS v spolupráci s Product (RED). V rámci nej ste si mohli nakúpiť aplikácie či hudbu a knihy zo špeciálnej sekcie (RED) v iTunes Store a prispieť tak na dobrú vec. Vo vybraných dňoch Apple odvádzal na charitu aj časť príjmov za všetky predané produkty v kamenných aj online obchodoch. Kampaň bola veľmi úspešná a zabezpečila príspevok prevyšujúci 20 miliónov USD na boj proti AIDS v Afrike. Celkovo už Apple prispel na Product (RED) vyše 100 miliónov USD. Cieľom tejto charity je, aby bolo AIDS minulosťou.

komentár
Napísať odpoveď pre preadmina Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.