Apple so svojou kampaňou prispel ďalších dvadsať miliónov dolárov na boj proti AIDS

Apple spustil koncom novembra masívnu kampaň na boj proti AIDS v spolupráci s Product (RED). V rámci nej ste si mohli nakúpiť aplikácie či hudbu a knihy zo špeciálnej sekcie (RED) v iTunes Store a prispieť tak na dobrú vec. Vo vybraných dňoch Apple odvádzal na charitu aj časť príjmov za všetky predané produkty v kamenných aj online obchodoch. Kampaň bola veľmi úspešná a zabezpečila príspevok prevyšujúci 20 miliónov USD na boj proti AIDS v Afrike. Celkovo už Apple prispel na Product (RED) vyše 100 miliónov USD. Cieľom tejto charity je, aby bolo AIDS minulosťou.

komentár
Napísať odpoveď pre preadmina Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.