Apple so svojou kampaňou prispel ďalších dvadsať miliónov dolárov na boj proti AIDS

Apple spustil koncom novembra masívnu kampaň na boj proti AIDS v spolupráci s Product (RED). V rámci nej ste si mohli nakúpiť aplikácie či hudbu a knihy zo špeciálnej sekcie (RED) v iTunes Store a prispieť tak na dobrú vec. Vo vybraných dňoch Apple odvádzal na charitu aj časť príjmov za všetky predané produkty v kamenných aj online obchodoch. Kampaň bola veľmi úspešná a zabezpečila príspevok prevyšujúci 20 miliónov USD na boj proti AIDS v Afrike. Celkovo už Apple prispel na Product (RED) vyše 100 miliónov USD. Cieľom tejto charity je, aby bolo AIDS minulosťou.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?
pokračovanie článku

Apple po 10 rokoch zrušil vývoj vlastného auta

Písal sa rok 2014. Svetlo sveta uzreli prvé hodinky Apple Watch, svet si robil srandu z ľahko sa ohýbajúceho iPhone 6 Plus a na internete sa objavili informácie, že Apple vyvíja vlastné auto.