Apple opäť znížil vstupné náklady svojej reklamnej platformy iAd

Nie všetko, do čoho sa Apple pustí, sa premení na zlato. Svedčí o tom napríklad reklamná platforma iAd. Napriek veľkým prvotným ambíciám a očakávaniam sa jej zjavne nedarí tak, ako by si Apple želalo. Z pôvodnej vstupnej „cenovky“ 1 milión USD Apple postupne znižoval sumu na 500 tisíc, 300 tisíc, až sme sa dopracovali k najnovšej zmene na 100 tisíc USD. Zníženie vstupných nákladov nie je všetko, čím chce Apple pritiahnuť nových a udržať stálych klientov. Zmenil sa totiž aj zisk, ktorý budú mať z iAd vývojári, ktorí implementujú túto reklamnú platformu do svojich aplikácií. Namiesto pôvodných 60 % je to už 70 %, čo by malo vykompenzovať straty z menšieho zobrazovania reklám.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.