Apple opäť znížil vstupné náklady svojej reklamnej platformy iAd

Nie všetko, do čoho sa Apple pustí, sa premení na zlato. Svedčí o tom napríklad reklamná platforma iAd. Napriek veľkým prvotným ambíciám a očakávaniam sa jej zjavne nedarí tak, ako by si Apple želalo. Z pôvodnej vstupnej „cenovky“ 1 milión USD Apple postupne znižoval sumu na 500 tisíc, 300 tisíc, až sme sa dopracovali k najnovšej zmene na 100 tisíc USD. Zníženie vstupných nákladov nie je všetko, čím chce Apple pritiahnuť nových a udržať stálych klientov. Zmenil sa totiž aj zisk, ktorý budú mať z iAd vývojári, ktorí implementujú túto reklamnú platformu do svojich aplikácií. Namiesto pôvodných 60 % je to už 70 %, čo by malo vykompenzovať straty z menšieho zobrazovania reklám.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

WhatsApp ukončí podporu starších iPhonov

Iba krátko po tom, ako Apple začal informovať majiteľov starších zariadení, že ukončí podporu zálohovania na iCloud, prichádza ďalšia rana aj od prevádzkovateľa populárnej služby WhatsApp.