Apple je opäť najefektívnejší vo využívaní svojich predajných plôch

Aj tento rok je podľa firmy Retail Sails, ktorá sa zaoberá prieskumom maloobchodov, Apple najefektívnejšou sieťou maloobchodov v USA. Na 0,09 metrov štvorcových (1 square foot) zarobí až 6000 USD. Z hľadiska produktivity tak predbehol druhú sieť predajní, Tiffany & Co., hneď dvojnásobne. To všetko napriek tomu, že Apple pracuje aj na zväčšovaní svojich súčasných predajní a rozširuje distribúciu iPadov a iPhonov aj do iných reťazcov. Oficiálne kamenné Apple obchody neustále pribúdajú a rozširujú sa do nových krajín, avšak na Slovensku ani v Českej republike ich zatiaľ nenájdete.

komentáre
  1. Mňa by skôr zaujímalo, či ide len o predaje priamo v predajniach, alebo aj online, prípadne cez distribútorov, teda z celkových ziskov.

    0
    0
  2. mk: Chce to len lepšie čítať. Citujem z novinky:

    „Aj tento rok je podľa firmy Retail Sails, ktorá sa zaoberá prieskumom maloobchodov, Apple najefektívnejšou sieťou maloobchodov v USA.“

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.