Apple je opäť najefektívnejší vo využívaní svojich predajných plôch

Aj tento rok je podľa firmy Retail Sails, ktorá sa zaoberá prieskumom maloobchodov, Apple najefektívnejšou sieťou maloobchodov v USA. Na 0,09 metrov štvorcových (1 square foot) zarobí až 6000 USD. Z hľadiska produktivity tak predbehol druhú sieť predajní, Tiffany & Co., hneď dvojnásobne. To všetko napriek tomu, že Apple pracuje aj na zväčšovaní svojich súčasných predajní a rozširuje distribúciu iPadov a iPhonov aj do iných reťazcov. Oficiálne kamenné Apple obchody neustále pribúdajú a rozširujú sa do nových krajín, avšak na Slovensku ani v Českej republike ich zatiaľ nenájdete.

komentáre
  1. Mňa by skôr zaujímalo, či ide len o predaje priamo v predajniach, alebo aj online, prípadne cez distribútorov, teda z celkových ziskov.

    0
    0
  2. mk: Chce to len lepšie čítať. Citujem z novinky:

    „Aj tento rok je podľa firmy Retail Sails, ktorá sa zaoberá prieskumom maloobchodov, Apple najefektívnejšou sieťou maloobchodov v USA.“

    0
    0
Napísať odpoveď pre enko Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.