Problém s inštaláciou MacOs

9. januára 2018 o 18:03 Pomoc: software tessio

tessio

0
  • 9. januára 2018 o 18:03

Ahojte, mám MacBook pro early 2015 retina, mal som na nom mac os High Sierra a mal som tam aj windows kvôli práci.. Dnes som sa rozhodol všetko vyhodiť a dať si len mac os Sierra s ktorým som bol prd tým spokojný. Všetko som podľa návodu vymazal a išiel som na inštaláciu cez Online recovery aby si stiahlo starší OS. Ukázalo mi OS X Yosemite (hovorim si OK moze byt aj ten( vypýtalo heslo a po zadaní hesla píše hlášku “tato polozka je docasne nedostupna, skuste to znova neskor”

Nemám inštalačný disk. A ntb som kupoval použitý takže Yosemite nemám na appstore ako zakúpený os.

  • 9. januára 2018 o 18:28

Vcera com instaloval sfajcenu sierru cez OR a ten isty problem. Asi 4x stale ta ista hlaska. Tak som nakoniec vyhrabal stare instalacne USB.

to si si mal urobit este pred tym ako si zacal mazat. A ja tiez.. nastastie to USB bolo doma.

Jak vytvořit instalační USB flashdisk s macOS Sierra

tessio

0
  • 9. januára 2018 o 18:44

Bohužial teraz ho uz nemam ako vytvorit. Dal by sa nejaky OS stiahnut z netu a urobit instalacny USB cez windows v inom ntb?? Lebo teraz sa už cez mac na app store nedostanem aby som niečo stiahol.

6
  • 9. januára 2018 o 20:09

:-)

tessio

0
  • 9. januára 2018 o 20:39

@tessio: Odkial si? Mam vytvorene instalacne USB s 10.12.

Steve_SK  vieš čo pohybujem sa Púchov Žilin Trenčín

 

🐽

57
  • 9. januára 2018 o 20:43

:-)

tessio

0
  • 9. januára 2018 o 20:51

Skusal si to viackrat? Je dost mozne ze to nabehne

s3030150

Hej hej skusal som to asi 10x a stale to iste.

Inak nie je to aj tym ze ja som cez moj apple ucet nikdy yosemite nekupil? Ked som kupil mac od kamosa tak tam bola Sierra a ja som potom akurat robil upgrade na High Sierra

6
  • 9. januára 2018 o 23:54

:-)

6
  • 9. januára 2018 o 23:57

:-)

tessio

0
  • 10. januára 2018 o 0:30
Steve_SK

 Otvoril som Safari, otvoril iCloud, prihlásil som sa(prišiel mi aj mail o prihlásení zo systému OS X 10.10), zatvoril som safari, reštartoval mac aby nabehol recovery mód a zase mi vypísalo tu istú hlasku “tato položka je dočasne nedostupná” :(

6
  • 10. januára 2018 o 0:51

:-)

tessio

0
  • 10. januára 2018 o 1:11

Práve som to skúsil a stále píše to iste.

Teraz ma ešte napadlo, keď som sa do toho išiel pustit tak som sa neodhlásil z AppStore ani z iCloud, iba som reštartoval mac a cez diskovu ulitu všetko zmazal, môže to mat na to vplyv?

  • 10. januára 2018 o 2:10

https://support.apple.com/en-us/HT204904

skús miesto “command-R” použiť “Option-Command-R”

  • 10. januára 2018 o 9:30

Ak by si mal cestu do BA mam usb.

El capitan ale mohol by som ti urobit aj sierru.

tessio

0
  • 10. januára 2018 o 10:13

 

iRaynor SK
     Skúšal som ale stále ta istá hláska. 
Inak viete mi povedať čo je OS X Base systém? Tiež to treba a formátovať?

 

🐽

57
  • 10. januára 2018 o 13:41

:-)

tessio

0
  • 10. januára 2018 o 14:26

Dobre skúšam teraz dve veci.

1. Dal som vymazať mac cez icloud a odstrániť ho z mojich zariadení – chcem docieliť aby ho potom inštalácia brala ako úplne nový mac nového užívateľa, kedže so sa pred samotnou inštaláciou neodhlasoval z účtov (zatiaľ čakám na vymazanie

2. Našiel som nejaký návod ako urobiť boot USB cez windows, stiahol som yosemite z torrentu a práve to dávam na USB

🐽

57
  • 10. januára 2018 o 14:41

:-)

tessio

0
  • 10. januára 2018 o 14:53

zacalo instalovat a pri konci  to vyhodilo a nejde to

🐽

57
  • 10. januára 2018 o 15:01

:-)

Musíte byť prihlásený aby ste mohli prispievať do tejto témy

Inzercia

Send this to a friend