Neustále problémy s Mail.app

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software Neustále problémy s Mail.app

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Autor
    Príspevky
  • #514877
    goromir
    Účastník (Participant)

    Pozdravume vás. Už dlhú dobu riešim problém s mojim Mail.app. Prišlo to až tak ďleko, že som minule zakúpil Airmail, ale keďže sa mi na ňom nedarilo spojazdniť icloud mail a ani podpora mi nevedela pomôcť, som späť pri Mail.app a mojich problémoch.
    Mám 6 emailov a okrem icloud sú cez moje domény na hostingu Yegon. Raz za čas, bez akéhokoľvek zásahu mi niektorý z mojich emailov vyhodí hlásenie:
    Mail was unable to connect to server “mail7.nameserver.sk” using SSL on port 993. Verify that this server supports SSL and that your account settings are correct.
    Všetko skontrolujem a nastvenia sú presne také, ako majú byť a aké boli, keď mi to bežalo ok. Nech robím, čo robím, na pár dní som stále odstavený a používam webmail prístup. Je to fakt nepríjemné a neviem si s tým poradiť. Niekedy pomôže, keď účet úplne vymažem a znovu nahrám a niekedy nie. Jednoducho čakám a ono sa to po pár dňoch stále normalizuje.
    Neexistuje pre Mail.app nejaký spôsob prečistenia od starých a nepotrebných údajov. Používam Onyx a ten pár vecí prečistí. Ďakujem za každú radu.

    #514913
    JFK.
    Účastník (Participant)

    možno ti macOS High Sierra tento problém vyrieši, ale boh vie :D na tvoju situáciu nevidím žiadne jednoduché riešenie…

    skús všetky kontá odstrániť a nanovo ich pridať

    #514966
    goromir
    Účastník (Participant)

    Ako píšem. Niekedy to zaberie a niekedy nie. Ťahá sa to už ale veľmi dlho. Napríklad dnes pozerám a už mám zase všetky účty funkčné.

Zobrazujú sa 3 príspevky - 1 až 3 (z celkového počtu 3)
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.