iOS 5 na 3G

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 48 )
  • Autor
    Príspevky
  • #82947
    Avatar photoMartin Knezović
    Účastník (Participant)

    Zdravím, viem že je to smiešne no i tak sa chcem opýtať či by sa dalo upgradovať iPhone 3G na iOS 5 . na 4 mi bez problémov šlape a tak nad tým uvažujem je tam nejaké percento že sa to podarí. A pri upgrade na iOS 5 sú aké riziká? Čo sa môže pokaziť?

    #295902
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Ako citam posledne dni tvoje prispevky, ty si nedas povedat. Uz 4.2.1 je pre IP 3G viac ako dost. A ty chces upgradovat na iOS 5 aj ked to nie je vobec mozne?
    Ak chces iOS 5 tak predaj svoj 3G a kup si minimalne 3GS.

    #295905
    Avatar photoMartin Knezović
    Účastník (Participant)

    Nie nedám si povedať. Bohužiaľ som iba študent SŠ takže som rád že som si vôbec kúpil 3G. A hladám všetky alternatívy, a keď mi na všetky moje témy odpovedá ten istý človek(nič proti nemu) tak ma zaujmá názor väčšiny a môžno sa nájde človek ktorí mi poradí. Nemusí to byť upgrade, možno mi poradí inak ako mne to bude vyhovovať. To že mám napísané iOS 5 na 3G neznamená že mi musia ľudia odpisovať striktne na túto teému. Ide mi o to aby mi poradili vo viacerých smeroch.

    #295907
    poper
    Účastník (Participant)

    oficialne nejde

    whited00r 5

    #295908
    Avatar photoMartin Knezović
    Účastník (Participant)

    Aha ďakujem. A neoficialne mi viete poradiť? Či nemáte skúsenosť?

    #295909
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Takze velmi strucne a jednoznacne. Iphone 3G nema podporu na iOS 5 teda nie je pre 3G ani vydany! V tvojom pripade sa pokusas dat na svoj IP3G nieco co neexistuje.
    Aj keby sa ti to nejak podarilo, bude to uplne nepouzitelne

    #295910
    poper
    Účastník (Participant)

    whitedoor 5 je neoficialne
    http://www.whited00r.com/

    #295911
    Avatar photoMartin Knezović
    Účastník (Participant)