Apple Headset uvidíme na WWDC aj napriek odkladu

Players use Oculus virtual reality headseats at the Paris Games Week show on November 1, 2014 in Paris. AFP PHOTO / JOEL SAGET (Photo credit should read JOEL SAGET/AFP/Getty Images)
Napriek tomu, že Apple odložil masovú výrobu svojho AR/VR headsetu, spoločnosť ho s vysokou pravdepodobnosťou ukáže na WWDC.

Je o tom presvedčený redaktor portálu Bloomberg Mark Gurman. S odvolaním na svoje zdroje vraví, že na WWDC s vysokou pravdepodobnosťou uvidíme poprvýkrát naživo nielen headset samotný, ale aj jeho operačný systém xrOS. Ten predstavuje zásadný prvok okuliarov vzhľadom na skutočnosť, že úspech platformy závisí od aplikácií. No na to, aby produkt nejaké mohol mať, je treba mať prístupný systém a vývojárske nástroje – a presne to je to, čo Apple plánuje.

Okrem toho by sme mohli uvidieť aj prezentáciu niektorých služieb, ktoré majú byť pre headset dostupné zatiaľ však nie je jasné, ako budú tieto veci vyzerať. Napokon, všetko o headsete sa dozvieme zrejme už na konferencii, ktorá sa po rokoch digitálnej podoby kvôli pandémii znovu koná prezenčne. Vývojárska konferencia WWDC sa koná od 5. do 9. júna 2023 a bude tu aj špeciálny event konajúci sa v prezentačnej hale Steve Jobs Theatre v Apple Parku.

Zdroj: Bloomberg

komentár
Napísať odpoveď pre Anonym Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.