Trhový podiel AirPods klesol, Apple však stále zostáva na prvom mieste

Podľa najnovšieho prieskumu od Counterpoint bezdrôtové slúchadlá klesli z 41 na 29%.

Napriek tomuto na prvý pohľad výraznému prepadu ostáva Apple na čele rebríčka. S podielom väčšiny ostatných veľkých značiek, ktorý sa pohybuje v rozsahu 2 až 5%, sa kalifornské jablko nemusí o svoju pozíciu príliš obávať. Od dvojky, ktorou je Xiaomi, ho delí viac ako dvojnásobok.

Prepad percent AirPods zapríčinil rast konkurencie v segmente true wireless slúchadiel. Rovnako však stúpa aj dopyt po tomto type audio príslušenstva, keďže výrobcovia smartfónov postupne vypúšťajú slúchadlá z obsahu balenia.

Najnovšie sa k tomuto kroku odhodlal aj Samsung, ktorý si predtým stihol uťahovať z Apple, keď po predstavení iPhone 12 na jeseň minulého roku oznámil štíhlejšie balenie.

Samsung, ktorého podiel je 5%, predstavil takisto vlastné slúchadlá Galaxy Buds Pro s podobnými funkciami ako AirPods Pro.

zdroj: Counterpoint

cover: Unsplash / Omid Armin

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.