Trhový podiel AirPods klesol, Apple však stále zostáva na prvom mieste

Podľa najnovšieho prieskumu od Counterpoint bezdrôtové slúchadlá klesli z 41 na 29%.

Napriek tomuto na prvý pohľad výraznému prepadu ostáva Apple na čele rebríčka. S podielom väčšiny ostatných veľkých značiek, ktorý sa pohybuje v rozsahu 2 až 5%, sa kalifornské jablko nemusí o svoju pozíciu príliš obávať. Od dvojky, ktorou je Xiaomi, ho delí viac ako dvojnásobok.

Prepad percent AirPods zapríčinil rast konkurencie v segmente true wireless slúchadiel. Rovnako však stúpa aj dopyt po tomto type audio príslušenstva, keďže výrobcovia smartfónov postupne vypúšťajú slúchadlá z obsahu balenia.

Najnovšie sa k tomuto kroku odhodlal aj Samsung, ktorý si predtým stihol uťahovať z Apple, keď po predstavení iPhone 12 na jeseň minulého roku oznámil štíhlejšie balenie.

Samsung, ktorého podiel je 5%, predstavil takisto vlastné slúchadlá Galaxy Buds Pro s podobnými funkciami ako AirPods Pro.

zdroj: Counterpoint

cover: Unsplash / Omid Armin

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?
pokračovanie článku

Apple po 10 rokoch zrušil vývoj vlastného auta

Písal sa rok 2014. Svetlo sveta uzreli prvé hodinky Apple Watch, svet si robil srandu z ľahko sa ohýbajúceho iPhone 6 Plus a na internete sa objavili informácie, že Apple vyvíja vlastné auto.