Apple prestal podpisovať iOS 15

Po vydaní iOS 15.0.1 z 1. októbra 2021 prestal Apple svojím užívateľom podpisovať iOS 15, ktorý pre verejnosť uvoľnil 20. septembra. To znamená, že užívatelia, ktorí už prešli na najnovšiu verziu iOS sa k pôvodnému iOS 15 nemôžu vrátiť (downgrade).

Apple okrem toho prestal minulý týždeň podpisovať aj iOS 14.8. Inak povedané, je iOS 15.0.1 aktuálne jediná, verejne dostupná verzia iOS, na ktorú môžu užívatelia aktualizovať. Teda downgrade na iOS 14 už tiež nie je možný.

Apple tradične po určitom čase zastavuje oficiálne podpisovanie starších verzií iOS, aby v dobrom zmysle slova “donútil” užívateľov udržiavať svoje zariadenia aktualizované. Je to z toho dôvodu, že najnovšie aktualizácie prinášajú opravy a záplaty rôznych chýb, ktoré sa týkajú či už bezpečnosti alebo výkonu zariadenia a aby tak dáta v zariadení užívateľov boli čo najlepšie chránené a hackeri nemohli využiť chyby v systéme na nelegálne aktivity.

iOS 15, ako jedna z väčších aktualizácií prináša novinky ako je Režim sústredenia, Live Text, iCloud+, zmeny v internetovom prehliadači Safari a mnohé ďalšie funkcie.

iOS 15.0.1 najnovšie opravil aj chybu, ktorá zabraňovala autorizovaným hodinkám Apple Watch odomykať iPhone 13, pokiaľ mal užívateľ nasadenú masku. Zameral sa aj na chybu, ktorá nepravdivo upozorňovala užívateľov prostredníctvom upozornenia a grafu v nastaveniach na plné úložisko zariadenia, aj keď úložisko vôbec zaplnené nebolo.

Zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?