Spotify má dvojnásobok predplatiteľov v porovnaní s Apple Music

Počet platiacich používateľov streamovacej služby medziročne narástol o takmer 30 percent.

Premium účet má aktivovaný až 124 miliónov ľudí. Pre porovnanie – v prípade Apple Music je to 60 miliónov. Pri úspechoch streamingového giganta netreba však zabúdať ani na určitý objem zákazníkov, ktorý využívajú akciové predplatné. To znamená, že síce patria k Premium časti poslucháčov, no za svoj účet platia buď nižšiu alebo žiadnu sumu – práve vďaka špeciálnym ponukám, ktoré Spotify hojne využíva.

Ďalšim z kľúčových faktorov úspechu Spotify sú podcasty. Práve na hovorené slovo sa spoločnosť v poslednom roku výrazne zamerala a zdá sa, že v tomto smere bude pokračovať aj naďalej. Dôkazom je akvizícia ďalšej menšej spoločnosti, ktorá podcasty produkuje. Apple stále zostáva veľkým hráčom, pokiaľ ide o podcasty, no zatiaľ z nich priamo neprofituje. Nemá ani podiel z reklám, ktoré v rámci epizód odznejú.

zdroj: Spotify

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.