Apple vydal novú reklamu s názvom „Test the Impossible“

Apple pred pár dňami pridal na svoj YouTube kanál novú reklamu na Mac zo série „Behind the Mac“, ktorá zobrazuje rôzne spôsoby ako rôzni tvorcovia využívajú svoje Macy na tvorbu umenia, vzdelávania, hudby, programovania, atď.

Najnovšie video z tejto série „Test the Impossible“ je 38 sekúnd dlhý spot, v ktorom krátke zostrihy zobrazujú Mac pri rôznych „tvorcovských činnostiach“.

Nemáte žiadne poňatia čo robíte. Toto je úžasné. Ľudia, ktorí vedia, čo robia, poznajú pravidlá a vedia, čo je možné a čo nemožné. Ty nie. Pravidlá o tom, čo je možné a čo nie je možné v umení, stanovili ľudia, ktorí netestovali hranice možného a nikdy neskúšali túto hranicu prekročiť. Ale ty môžeš.

Apple už zdieľal niekoľko reklám zo svojej série „Behind the Mac“, aby tak zvýraznil a priblížil zákazníkom svoju divíziu Macu, od iMacu až po MacBooky.

 

komentáre
  1. ja nerozumiem tymto reklamam ako to suvisi s Macmi .. je to len alternativny nastroj ale nie jedina cesta. mozno pre jednoduchsich ludi, ktori si myslia ze nastroje z nich robia geniov, tak ako pri sporte a inych zivotnych temach kde je cielom predat :D

    0
    0
Napísať odpoveď pre Ivquo Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.