Apple vydal novú reklamu s názvom “Test the Impossible”

Apple pred pár dňami pridal na svoj YouTube kanál novú reklamu na Mac zo série “Behind the Mac”, ktorá zobrazuje rôzne spôsoby ako rôzni tvorcovia využívajú svoje Macy na tvorbu umenia, vzdelávania, hudby, programovania, atď.

Najnovšie video z tejto série “Test the Impossible” je 38 sekúnd dlhý spot, v ktorom krátke zostrihy zobrazujú Mac pri rôznych “tvorcovských činnostiach”.

Nemáte žiadne poňatia čo robíte. Toto je úžasné. Ľudia, ktorí vedia, čo robia, poznajú pravidlá a vedia, čo je možné a čo nemožné. Ty nie. Pravidlá o tom, čo je možné a čo nie je možné v umení, stanovili ľudia, ktorí netestovali hranice možného a nikdy neskúšali túto hranicu prekročiť. Ale ty môžeš.

Apple už zdieľal niekoľko reklám zo svojej série “Behind the Mac”, aby tak zvýraznil a priblížil zákazníkom svoju divíziu Macu, od iMacu až po MacBooky.

 

komentáre
  1. ja nerozumiem tymto reklamam ako to suvisi s Macmi .. je to len alternativny nastroj ale nie jedina cesta. mozno pre jednoduchsich ludi, ktori si myslia ze nastroje z nich robia geniov, tak ako pri sporte a inych zivotnych temach kde je cielom predat :D

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?
pokračovanie článku

Apple po 10 rokoch zrušil vývoj vlastného auta

Písal sa rok 2014. Svetlo sveta uzreli prvé hodinky Apple Watch, svet si robil srandu z ľahko sa ohýbajúceho iPhone 6 Plus a na internete sa objavili informácie, že Apple vyvíja vlastné auto.