Apple zdieľal dvojicu spotov na Grammy a prvé reklamy na HomePod

Na YouTube Apple nahral niekoľko nových reklamných videí. Všetky sú zamerané na hudbu.

Pred zajtrajším prenosom hudobných ocenení Grammy Apple zverejnil dvojicu videí, ktoré počas ceremónie odvysiela. V oboch hrajú hlavnú úlohu Animoji, po vzore populárnych karaoke videí, ktoré sa po vydaní iPhonu X začali šíriť internetom. Animované emotikony spievajú songy Redbone od Childish Gambina a Stir Fry od Migosa.

https://youtu.be/hS18Zxpd6E0

https://youtu.be/5GUc4FewMjk

Apple taktiež zverejnil štvoricu kratučkých spotov na HomePod. Ide o prvé reklamy na smart reproduktor, ktoré v 15-tich sekundách prezentujú rôznymi spôsobmi animovaný text HomePod, nasledovaný niekoľkými krátkymi zábermi na samotný produkt.

Doprevádzajú ich skladby Ain’t I (Lizzo), DNA (Kendrick Lamar), Holy Water (Hembree) a All Night (Big Boi).

https://youtu.be/bt2A5FuaVLY

https://youtu.be/45zPQ3fNIUs

https://youtu.be/t9WTrzEkCSk

https://youtu.be/5htW8mi7rnE

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.