Genius Bar úspešne opravil 30-ročný Macintosh SE

Technická podpora, akú ponúka Apple, by mala byť vzorom pre mnohé iné firmy na trhu. Sám som mal veľmi príjemnú dobrú skúsenosť s reklamáciou iPhonu, ktorá trvala len 4 dni a skončila výmenou za nový kus. To je však nič oproti tomu, ako Apple majstrovsky poriešil servis 30 rokov starého Macintoshu.

Problém so starým počítačom bol v podstate stručný: nefunguje a nie je jasné, čo sa pokazilo. Apple však bol z nejakého dôvodu pripravený aj na takýto scenár, pretože zamestnanec Genius Baru dokázal 30-ročnú mašinku opraviť a sprevádzkovať! Mac má ešte v budúcnosti obdržať nové komponenty, na čom sa už majiteľ dohodol s Applom. Podmienkou je, aby si majiteľ, Ewen Rankin, zohnal náhradné komponenty a Apple mu ich následne namontuje do počítača. Pravdepodobne to bude platený servis, ale vo výsledku sa môžu zamestnanci tešiť na zaujímavý zážitok.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bude John Ternus skutočne novým CEO spoločnosti Apple?

Apple začal v ostatných mesiacoch stavať do popredia postavu Johna Ternusa, šéfa hardvérového inžinierstva. Vo svojej pozícii je tak prakticky priamo zodpovedný za súčasné produkty firmy. Ozývajú sa však kritické hlasy, podľa ktorých by nemusel byť najlepšou voľbou na nástupcu Tima Cooka.