Steve Ballmer po rokoch reaguje na svoj výrok o neúspešnom iPhone a ukazuje Touch Bar z roku 2009

Trvalo to 9 rokov, ale Steve Ballmer konečne vysvetlil, čo myslel tým, že iPhone bude prepadák. Bývalý riaditeľ Microsoftu v novom rozhovore pre Bloomberg tiež hovoril o novom MacBooku Pro s Touch Barom.

Ballmer, známy najmä pre svoje hyperaktívne maniere na pódiu, konečne prehovoril: “Prajem si, aby som vtedy premýšľal nad modelom nakupovania telefónov na paušál. Viete, ľudia radi poukazujú na ten citát, keď som povedal, že iPhone nebude mať nikdy skvelé predaje, pretože cena 600-700 dolárov bola privysoká. A pritom tam Apple inovoval biznis model, ktorý umožnil platiť za telefón mesačne operátorovi.” Čo je celkom zaujímavé, keďže možnosť nákupu telefónu na operátora fungoval už skôr, ibaže Apple tak nejak prinútil záujemcov o iPhone prejsť práve na takýto model.

Okrem toho Ballmer prezradil pre médiá, že Microsoft už v roku 2009 prezentoval prototyp klávesnice, ktorá mala Touch Bar. Portál The Verge k tomuto ešte dodal, že Microsoft začal pracovať na adaptívnom hardvéri ešte v roku 1999 s tým, že prototyp Adaptive Keyboard prezentoval v roku 2009. Zásadným rozdielom medzi klávesnicami od Applu a Microsoftu je vo veľkosti displeja. Kým u Applu to je celkom štíhly panel nahrádzajúci klávesy ESC až F12, Microsoft sem dal zhruba trikrát väčší displej. Klávesnica si však zachovala všetky klávesy.

komentár
  1. Čo vyplakáva, Apple ale TouchBar vie predať, za to Microsoft nevie predať nič. Ani telefóny, ani systém (iba násilím)…

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?