V rebríčku spokojnosti zákazníkov od J.D. Power si Apple Watch drží prvenstvo

 

Spoločnosť J.D. Power, ktorá sa zaoberá sledovaním a hodnotením svetového obchodu zverejnila výsledky prieskumu zameraného na spokojnosť zákazníkov so SmartWatch zariadeniami. 

Apple-Watch-trio-JD

Správa merala celkovú spokojnosť 2,696 zákazníkov, ktorý si zakúpili SmartWatch za posledný rok. Správa sa zameriavala na nasledovné faktory: náročnosť používania, komfort, životnosť batérie, telefonické schopnosti, cena, odolnosť, veľkosť displeja, výzor, dostupné aplikácie a zákaznícku podporu.

Apple-Watch-JD-Power-2016-cropped

Samusung skončil celkovo na druhom mieste aj keď obsadil prvé miesto v kategórií s fitnes náramkami. Apple získal skóre 852 bodov z celkových 1000 za celkovú spokojnosť a päť hviezdičiek z piatich za Power Circle. Spoločnosť Samsung získala 842 bodov a hodnotenie dve z piatich hviezdičiek za Power Circle. Spoločnosť Sony, Fitbit a LG získali 840, 839 a 827 bodov. V júni 2015 Wristly oznámil, že celková spokojnosť zákazníkov s Apple Watch sa pohybovala okolo 97%.

J.D Power and Associates, divíza spoločnosti McGraw Hill Financial vytvárajú dotazníky spokojnosti zákazníkov pre výrobcov automobilov, letecké a technologické spoločnosti od roku 1968. iPhony a iPady si v rebríčku zákazníckej spokojnosti J.D. Power držia už niekoľko rokov prvenstvo.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť