Vývojári mobilných hier si už môžu dovoliť aj reklamu s Liamom Neesonom či Kate Upton v najdrahšom vysielacom čase

Super Bowl je každoročne jednou z najsledovanejších udalostí na svete. Ak vás NFL (americká futbalová liga) nezaujíma, oplatí sa vedieť, že ide o ide o jeden z najdrahších vysielacích časov vôbec. Za odvysielanie 30-sekundovej reklamy počas Super Bowlu sa bežne platia čiastky prevyšujúce 3 milióny dolárov, pričom mnoho divákov sa teší práve na originálne reklamy. Akékoľvek pochybnosti o neatraktívnosti trhu s mobilnými hrami vyvracia fakt, že počas tohtoročného Super Bowlu boli odvysielané hneď tri reklamy na mobilné hry, navyše aj s hviezdnym obsadením. Prvou z nich bola reklama na Game of War – Fire Age („zadarmo“:), v ktorej sa objavila herečka Kate Upton.

Druhá odvysielaná reklama bola na hru Clash of Clans a v hlavnej úlohe sa tu objavil Liam Neeson. Ako vidíte, v hre si možno zahráte aj s ním. Ak ho ale porazíte, môžete očakávať, že sa vám pomstí v duchu populárnych filmov Taken.

Tretia reklama bola na mobilnú hru Heroes Charge. Bola najkratšou a zároveň sa v nej zaobišli aj bez celebrít.

Všetky tri hry majú jednu spoločnú vlastnosť – využívajú (ne)populárny freemium model, teda sú k dispozícii zadarmo, no za reálne peniaze si v nich môžete kupovať napríklad virtuálnu menu či iné zlepšenie. Zdá sa, že tento model je v súčasnosti pre vývojárov skutočne najvýnosnejším.

komentáre
  1. …myslim, ze ste mohli rovno napisat ze reklama stala tohto roku 4,5 mil. dolárov za 30 sek. a nie ciastka prevysujuca 3 mil. Nebolo tazke zistit to!

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
iOS 19 Search Bar Mockup
pokračovanie článku

iOS 19 presunie vyhľadávanie na spodok obrazovky

iOS 19 prinesie niekoľko zásadných dizajnových zmien. Okrem značne upravenej aplikácie Fotoaparát sa užívatelia môžu tešiť na dizajnové prvky priesvitnosti, ktorú poznáme zo systému visionOS. Prinesie tiež užitočnú zmenu vo vyhľadávaní.