Apple začína takmer každú prezentáciu nejakou zo štatistík informujúcich o tom, ako sa darí nielen Apple, ale aj spolupracujúcim vývojárom. App Store už vytvoril nejedného milionára, no nie vždy je to také ružové. O svoj príbeh sa podelil vývojár Sam Soffes, ktorý vytvoril aplikáciu Redacted určenú na rýchle odstránenie citlivých údajov z fotografií. Aplikácia sa krátko po uvedení do Mac App Store stala ôsmou najpredávanejšou platenou aplikáciou v USA. Tipy jeho priateľov týkajúce sa dosiahnutých ziskov, pohybujúce sa okolo 12,5 tisíc dolárov, sa však ani zďaleka nepribližovali realite. Ôsma najsťahovanejšia aplikácia dosiahla prvý deň 94 stiahnutí, z toho 87 platených stiahnutí a len 57 v USA, z čoho mal zisk len 302 dolárov. Je zaujímavé, že 57 stiahnutí stačilo na to, aby sa stala ôsmou najsťahovanejšou v USA. Samozrejme, drahšie aplikácie môžu mať aj s menším počtom stiahnutí vyššie zisky. Vývojár je nakoniec šťastný, že sa nerozhodol zarábať si touto cestou na vlastnú päsť, ale prijal pracovnú ponuku spoločnosti Venmo.
— Predchádzajúci
Prvá Nintendo hra príde na smartfóny už tento rok, ďalšie sú už v pláne
Následujúci —
Ericsson rozširuje súdny spor s Apple aj do Európy
Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Uži si koniec školského roka s novými Apple produktami, teraz aj na splátky bez navýšenia!
- 18. júna 2025
- pridaj komentár
Škola končí a vrcholné výsledky sú dôvodom na radosť aj odmenu. V iStores môžu teraz všetci získať technologický darček v podobe Apple produktov aj na splátky bez navýšenia.
Apple mieni v novej generácii podporovať aj mimoriadne starý hardvér
- 8. júna 2025
- pridaj komentár
Apple tento rok predstaví niekoľko operačných systémov s úplne novým číslovaním, a medzi novinkami nájdeme aj operačné systémy tvOS 26 a HomePod Software 26.
iOS 26: Čo všetko už vieme o novom systéme pre iPhone
- 8. júna 2025
- pridaj komentár
Apple tento rok mieni zmeniť číslovanie svojich operačných systémov a zároveň ho zjednotiť. Inšpiruje sa pritom rokmi, na ktoré sú tieto verzie pripravované. Preto neočakávame iOS 19, ale iOS 26, tak ako iné systémy s označením "26".
Vráť život kvalitným zánovným a použitým zariadeniam v iStores
- 4. júna 2025
- pridaj komentár
Apple zariadenia sú povestné svojou životnosťou a preto sa netreba báť kúpy starších produktov. To isté platí aj o zánovných aj použitých zariadeniach. Profesionálne otestované, plne funkčné a s minimálnou jednoročnou zárukou, to je Re:Live od iStores.
Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru
- 4. júna 2025
- pridaj komentár
Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu
- 5. mája 2025
- 2 komentáre
Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
komentárov
To je dost divne. My sme mali s kamaratom pred rokom hru ktora bola 16. najstahovanejsia Word Game v US appstore a za jeden den to bolo takmer 1000 stiahnuti. (hra stala 99 centov)
Hodně dělá marketing. Zveřejnění článku o aplikaci na důležitých serverech apod. Ale to zase není zadarmo. IMHO tenhle člověk s nulovou investicí do marketingu vydělal celkem dost :-) Jinými slovy jakákoliv aplikace (i blbost) může bez jakékoliv propagace za první den vydělat 450 dolarů… slušný.
A akoze 302 dolarov je vam na den malo???
Tiež sa mi to zdá ako riadna somarina že 57 stiahnutí za deň a hneď bola 8.
@Steve – ty si to asi nepochopil. tu nejde o to, ze vyvojar nema plat 302 dolarov denne. ide o to, ze aj jedna z najuspesnejsich aplikacii nemusi zarobit obrovske peniaze. ale to mas napisane v clanku (ktory si asi necital, alebo nepochopil). a asi nemas ani ponatia kolko stoji vyvoj aplikacie. aj vyvoj obycajnej jednoduchej aplikacie, alebo hry moze stat niekolko tisic, alebo desiatok tisic dolarov.