Najnovšou kampaňou na Apple Music sú interaktívne plagáty

Minulý týždeň sme písali o globálnej reklamnej kampani na Apple Music – billboardov a plagátov vo svetových metropolách, ktoré pozostávali z jednoduchých nápisov a obrázkov interpretov. Ako zistil Appleinsider, niektoré z novších plagátov umiestnených na Manhattane obsahujú aj interaktívny komponent, na ktorý naznačuje len malé logo aplikácie Shazam v pravom dolnom rohu. Práve pomocou danej aplikácie, ktorá slúži na rozpoznávanie prehrávanej hudby pomocou mikrofónu, sa po oskenovaní plagátu dostanete na Apple Music stránku zobrazeného interpreta.

Ide skôr len o menší easter egg ako o dôležitú súčasť nových reklám – funkciu objaví asi len málokto – táto integrácia je však aj tak zaujímavým využitím danej platformy. Nejde pritom vôbec o prvú spoluprácu Shazamu s Applom. Od vydania iOS 8 je Siri pomocou tejto služby schopná rozpoznávať počuté piesne, samotná aplikácia Shazam taktiež od posledného updatu odkazuje popri iTunes a iných hudobných služieb aj priamo na hudbu v Apple Music.

applemusic-shazam-ad2

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aké hry podporujú Apple M1?

M1 Pro a M1 Max svojím výkonom určite ohúria. Ako sa ale správajú nové čipy z dielne Apple pri hrách? Tie sú, takisto ako iné komplexné programy náročné na hardvér, aj keď trocha iným spôsobom. Ako si nové čipy M1 dokážu poradiť s hrami a aké výkony dosahujú pri viacerých AAA herných tituloch?