Najnovšou kampaňou na Apple Music sú interaktívne plagáty

Minulý týždeň sme písali o globálnej reklamnej kampani na Apple Music – billboardov a plagátov vo svetových metropolách, ktoré pozostávali z jednoduchých nápisov a obrázkov interpretov. Ako zistil Appleinsider, niektoré z novších plagátov umiestnených na Manhattane obsahujú aj interaktívny komponent, na ktorý naznačuje len malé logo aplikácie Shazam v pravom dolnom rohu. Práve pomocou danej aplikácie, ktorá slúži na rozpoznávanie prehrávanej hudby pomocou mikrofónu, sa po oskenovaní plagátu dostanete na Apple Music stránku zobrazeného interpreta.

Ide skôr len o menší easter egg ako o dôležitú súčasť nových reklám – funkciu objaví asi len málokto – táto integrácia je však aj tak zaujímavým využitím danej platformy. Nejde pritom vôbec o prvú spoluprácu Shazamu s Applom. Od vydania iOS 8 je Siri pomocou tejto služby schopná rozpoznávať počuté piesne, samotná aplikácia Shazam taktiež od posledného updatu odkazuje popri iTunes a iných hudobných služieb aj priamo na hudbu v Apple Music.

applemusic-shazam-ad2

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.
Gemini
pokračovanie článku

Kto prinesie vyspelú AI na iOS 18? Apple to nebude

Koncom minulého roka sa objavila správa, podľa ktorej Apple plánuje priniesť rozšírenú AI funkcionalitu na iPhone a ďalšie zariadenia. Výraznou premenou by si mala prejsť Siri, digitálna asistentka, ktorá už skôr zaostávala za konkurentmi, vo svete GPT je však ešte archaickejšia.