Reklamy na Apple Music sa začínajú objavovať po svetových metropolách

Reklamná kampaň na Apple Music sa doteraz vzťahovala len na oficiálne stránky, zopár promo videí a samozrejme, niekoľko miliónov iOS zariadení s novou hudobnou aplikáciou. V posledných dňoch sa však Apple rozhodol pre ešte výraznejšiu kampaň. Niekoľko čiernobielych plagátov a billboardov s logom služby v unikátnych fontoch a tvárami hudobníkov sa začalo objavovať vo vybraných svetových metropolách. Medzi ne patria okrem iného ulice San Francisca, stanice metra v Tokiu, autobusové zastávky v Mexico City a billboardy v Los Angeles a Toronte.

apple_music_ad2

Okrem naštartovania novej kampane sa môže Apple Music tešiť aj ďalšiemu napredovaniu. Americký Billboard práve oznámil, že streamy z novej hudobnej služby sa od augusta budú zarátavať aj do ich pravidelných rebríčkov predanej hudby, ktoré uverejňujú každý týždeň – Billboard 200 pre najpopulárnejšie albumy a Billboard Hot 100 pre nové single. Apple Music sa tak zaradí po bok fyzických nosičov, predajov digitálnej hudby a ostatných streamovacích služieb ako Spotify, Rdio, Google Play Music a Tidal.

apple_music_ad4 apple_music_ad7 apple_music_ad5 apple_music_ad6 apple_music_ad1

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.