Apple získal za reklamu Misunderstood ocenenie Creative Arts Emmy

Apple získal cez víkend od televíznej akadémie prestížne ocenenie Creative Arts Emmy Award za reklamu Misunderstood. Táto deväťdesiat sekundová reklama bola odvysielaná počas vianočných sviatkov. Reklama zobrazuje vianočnú atmosféru a Apple zariadenia tu nie sú stredobodom pozornosti, iba samozrejmou súčasťou sviatkov. Máte tu možnosť vidieť napríklad iPhone, na ktorý sa nahrávajú zážitky, alebo video streamované cez AirPlay na Apple TV. Ocenenie zdieľa Apple s reklamnou agentúrou TBWA/Media Arts Lab, s ktorou dlhodobo spolupracuje.

komentáre
  1. … a právom. Reklame s myšlienkou sa v našich končinách venuje snáď iba Hornbach. Ostatok sú iba podprahové vymetáky.

    0
    0
Napísať odpoveď pre Romant Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.