Apple získal za reklamu Misunderstood ocenenie Creative Arts Emmy

Apple získal cez víkend od televíznej akadémie prestížne ocenenie Creative Arts Emmy Award za reklamu Misunderstood. Táto deväťdesiat sekundová reklama bola odvysielaná počas vianočných sviatkov. Reklama zobrazuje vianočnú atmosféru a Apple zariadenia tu nie sú stredobodom pozornosti, iba samozrejmou súčasťou sviatkov. Máte tu možnosť vidieť napríklad iPhone, na ktorý sa nahrávajú zážitky, alebo video streamované cez AirPlay na Apple TV. Ocenenie zdieľa Apple s reklamnou agentúrou TBWA/Media Arts Lab, s ktorou dlhodobo spolupracuje.

komentáre
  1. … a právom. Reklame s myšlienkou sa v našich končinách venuje snáď iba Hornbach. Ostatok sú iba podprahové vymetáky.

    0
    0
Napísať odpoveď pre Romant Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.
iOS 19 Search Bar Mockup
pokračovanie článku

iOS 19 presunie vyhľadávanie na spodok obrazovky

iOS 19 prinesie niekoľko zásadných dizajnových zmien. Okrem značne upravenej aplikácie Fotoaparát sa užívatelia môžu tešiť na dizajnové prvky priesvitnosti, ktorú poznáme zo systému visionOS. Prinesie tiež užitočnú zmenu vo vyhľadávaní.