Apple získal za reklamu Misunderstood ocenenie Creative Arts Emmy

Apple získal cez víkend od televíznej akadémie prestížne ocenenie Creative Arts Emmy Award za reklamu Misunderstood. Táto deväťdesiat sekundová reklama bola odvysielaná počas vianočných sviatkov. Reklama zobrazuje vianočnú atmosféru a Apple zariadenia tu nie sú stredobodom pozornosti, iba samozrejmou súčasťou sviatkov. Máte tu možnosť vidieť napríklad iPhone, na ktorý sa nahrávajú zážitky, alebo video streamované cez AirPlay na Apple TV. Ocenenie zdieľa Apple s reklamnou agentúrou TBWA/Media Arts Lab, s ktorou dlhodobo spolupracuje.

komentáre
  1. … a právom. Reklame s myšlienkou sa v našich končinách venuje snáď iba Hornbach. Ostatok sú iba podprahové vymetáky.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.