Apple spustil masívnu kampaň na podporu boja proti AIDS prostredníctvom Product (RED)

Apple je známy ako najväčší prispievateľ na boj proti AIDS prostredníctvom organizácie Product (RED). Svojou troškou môžete k dobrej veci prispieť aj vy, stačí, ak si od Apple kúpite ktorýkoľvek z červených produktov Product (RED) – v súčasnosti sú v ponuke napríklad puzdra, iPody či slúchadlá Beats. Okrem tejto celoročnej podpory však teraz spustil Apple masívnu kampaň, ktorej súčasťou sú aj Apple Online Store a App Store. Všetky výťažky z predaja položiek z iTunes Store, ktoré sú zapojené do kampane, ako napríklad hudba či aplikácie (vrátane obsahu v nich), pôjdu na podporu globálneho fondu boja proti AIDS. Do tohto fondu popotuje aj časť výťažkov zo všetkých predaných produktov Apple, ktoré sa predajú 1. decembra. Podrobnosti nájdete na oficiálnych stránkach, rozšírenú verziu ponúkajú české stránky, keďže v ČR je k dispozícii aj Apple Online Store.

komentáre
  1. Paci sa mi tato kampan, RED vykazuje realne vysledky a velmi rad to 2.decembra, kedy pojdu % z kazdeho predaneho vyrobku, podporim nakupom puzdra na iphone

    0
    0
Napísať odpoveď pre Pavel Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.