Samsung upravuje svoje mobilné zariadenia tak, aby mali v testoch lepšie výsledky ako v skutočnosti

Apple bol vždy známy tým, že skôr ako na hrubý výkon v GHz, sa sústredí na prezentáciu unikátneho prepojenia hardvéru, softvéru a ich vzájomného prepojenia vo finálnom produkte. Niektorí používatelia však radi porovnávajú hrubý výkon hardvéru napriek tomu, že výkonnejšie zariadenie môže byť kvôli horšie napísanému softvéru vo výsledku pomalšie. S tým zrejme počíta aj Samsung, ktorý použil v operačnom systéme svojich mobilných zariadení špeciálny kód, ktorý je schopný rozpoznať, či ide o aplikáciu na meranie výkonu. Ak áno, takt procesora sa zvýši a nemôže vstúpiť do režimu nízkej spotreby energie.

V praxi to znamená, že napríklad tablet Galaxy Note 3 ponúkne v benchmarkových aplikáciách o 20 % vyšší výkon, ako je k dispozícii pri bežných aplikáciách. Keď sa toto rozpoznávanie benchmarkových aplikácií vypne, sú výsledky značne slabšie. Za podfuk to označil aj Phil Schiller z Apple, ktorý link na originálny článok Ars Technica zverejnil prostredníctvom svojho Twitter účtu.

Nie je to prvý raz, čo Samsung takto klame zákazníkov, podobný trik použili aj v smartfóne Samsung Galaxy S4.

komentáre
  1. Však áno, klasické detičky provonanie v dnešnom svete. To isté aj nemenovaný tabet a telefóny, že jéééj môžem ho dať do vody. Reálne využitie? Nope.

    Bohužiaľ, kto v marketingu vsadí na tuposť zákazníkov, tak ten nikdy neprehlúpy viz. Samsung…

    0
    0
Napísať odpoveď pre Mirek Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.