iPad má stále viac optimalizovaných aplikácií ako konkurencia

Analytická firma Canalys priniesla ďalšiu zaujímavú správu. Začiatkom mesiaca priniesla informácie o tom, že z hľadiska dodaných kusov už tablety s iným operačným systémom ako iOS zaberajú 57,3 % svetového trhu, zatiaľ čo samotný iPad „len“ 42,7 %. Zatiaľ čo v kvantite sa náskok iPadu zmenšuje, v kvalite je tomu zatiaľ inak. Správa prináša informácie o tom, že iba 52 z Top 100 aplikácií pre iPad je k dispozícii v Google Play obchode vo verzii optimalizovanej pre tablety. Niektoré z týchto aplikácií sú originálne v App Store k dispozícii za peniaze, no v Google Play obchode nájdete len ich bezplatné verzie s pridanými reklamami.

Zdá sa, že kvalita používateľského zážitku nie je zatiaľ pre vývojárov v prípade Android tabletov prioritou, a radšej prinášajú bezplatné aplikácie podporené reklamami. Na iPad je k dispozícii vyše 375 000 aplikácií špeciálne prispôsobených tabletu od Apple, zatiaľ čo v Google Play obchode je takýchto aplikácií len niekoľko desiatok tisíc. Až 30 % z najlepších 50 aplikácií pre iPad v Google Play obchode vôbec nenájdete.

komentár
  1. „Niektoré z týchto aplikácií sú originálne v App Store k dispozícii za peniaze, no v Google Play obchode nájdete len ich bezplatné verzie s pridanými reklamami.“

    to sa da napisat aj takto:
    „Niektoré z týchto aplikácií sú originálne v Google Play k dispozícií bezplatne s pridanými reklamami, no v App Store nájdete len ich platené verzie.“

    0
    0
Napísať odpoveď pre lentilka Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.