Facebook reklamy sú na iOS až o 1790 % výnosnejšie ako na Androide

Inzerenti, ktorí sa rozhodli pre marketing cez Facebooku, zarábajú až o 1790 % z reklám na iPhonoch ako na tých, ktoré sú určené pre Android. Aspoň tak to vyzerá podľa najnovšej štúdie, ktorá analyzuje viac ako 200 miliárd reklám na Facebooku. Náklady na reklamu v prípade Androidu prevyšujú ich návratnosť. Náklady na Android reklamy boli o 10 % vyššie ako príjmy z nich. Naopak, iOS reklamy zarobili 162 % viac, ako bolo investovaných. Paradoxne, práve na Androide je Facebook viac integrovaný do systému.

komentárov
  1. FB je viac integrovany do systemu Android? Akoze sa ludom otvara neustale FB alebo reklamy z neho, aj ked pouzivaju kalkulacku, alebo si pozeraju nastavnenie wifi? Moj sedliacky rozum mi hovori, ze reklamy na FB sa zobrazuju pri pouzivani FB a nikde inde. A vtedy je uplne jedno, ako hlboko je co integrovane, pouzivanie FB na iOS ci Androide je v praxi upne to iste.

    0
    0
  2. podla coho to pocitali ?podla ks zariadeny vs appky na tom zariadeni ?android ma vela dochodcov a neficia na fb kdezto vacsina co ma uz iphone/ipad tam fb lebo je to „mladsia skupina“

    0
    0
  3. Nič nedakané. Potvrdzuje to len to čo hovorím – vyše 80% Android zariadení sú mŕtve stroje, ktoré využije človek akurát tak na telefonát a koniec (čiže klasicky ako tlačidlové telefóny), ale nemyslím si, že by sa mali vychvalovať zariadeniami, ktoré sú mŕtve ;)

    0
    0
  4. Ono sa to da vysvetlit na dva sposoby>
    1) androidy su zvacsa lowcost mobily pre socialne slabsie skupiny, viac rozsireen v rozvojovych krajinach a ich uzivatelia na reklamy neklikaju (mozno ani internet v mobile nemaju)
    2) iOS uzivatelia su hipsteri ktori minaju peniaze aj na ine zbytocnosti ako drahe telefony :)))

    0
    0
Napísať odpoveď pre Vaše meno Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.