Facebook reklamy sú na iOS až o 1790 % výnosnejšie ako na Androide

Inzerenti, ktorí sa rozhodli pre marketing cez Facebooku, zarábajú až o 1790 % z reklám na iPhonoch ako na tých, ktoré sú určené pre Android. Aspoň tak to vyzerá podľa najnovšej štúdie, ktorá analyzuje viac ako 200 miliárd reklám na Facebooku. Náklady na reklamu v prípade Androidu prevyšujú ich návratnosť. Náklady na Android reklamy boli o 10 % vyššie ako príjmy z nich. Naopak, iOS reklamy zarobili 162 % viac, ako bolo investovaných. Paradoxne, práve na Androide je Facebook viac integrovaný do systému.

komentárov
  1. FB je viac integrovany do systemu Android? Akoze sa ludom otvara neustale FB alebo reklamy z neho, aj ked pouzivaju kalkulacku, alebo si pozeraju nastavnenie wifi? Moj sedliacky rozum mi hovori, ze reklamy na FB sa zobrazuju pri pouzivani FB a nikde inde. A vtedy je uplne jedno, ako hlboko je co integrovane, pouzivanie FB na iOS ci Androide je v praxi upne to iste.

    0
    0
  2. podla coho to pocitali ?podla ks zariadeny vs appky na tom zariadeni ?android ma vela dochodcov a neficia na fb kdezto vacsina co ma uz iphone/ipad tam fb lebo je to “mladsia skupina”

    0
    0
  3. Nič nedakané. Potvrdzuje to len to čo hovorím – vyše 80% Android zariadení sú mŕtve stroje, ktoré využije človek akurát tak na telefonát a koniec (čiže klasicky ako tlačidlové telefóny), ale nemyslím si, že by sa mali vychvalovať zariadeniami, ktoré sú mŕtve ;)

    0
    0
  4. Ono sa to da vysvetlit na dva sposoby>
    1) androidy su zvacsa lowcost mobily pre socialne slabsie skupiny, viac rozsireen v rozvojovych krajinach a ich uzivatelia na reklamy neklikaju (mozno ani internet v mobile nemaju)
    2) iOS uzivatelia su hipsteri ktori minaju peniaze aj na ine zbytocnosti ako drahe telefony :)))

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.