Apple je opäť najhodnotnejšou značkou na svete

Forbes priniesol aj tento rok rebríček najhodnotnejších značiek na svete. Applu sa opäť podarilo umiestniť na prvej priečke, pričom je v súčasnosti takmer dvakrát hodnotnejší ako akákoľvek iná značka na svete. Hodnota oproti minulému roku narástla o 20 %, vďaka čomu je s veľkým náskokom pre Microsoftom, Samsungom či Googlom. V prvej päťke sa umiestnil aj Microsoft, Coca-Cola, IBM a Google. Intel skončil na ôsmom mieste a Samsung na deviatom. Do prvej desiatky sa prepracovala aj luxusná módna značka Louis Vuitton.

komentárov
  1. cituji : americania su naozaj vypatlani a nepouzitelni. Ano a proto je tam i Apple, firma ,která nehorázným způsobem své ovečky stříhá cenami dohola.

    0
    0
  2. @cerwik & Pavel
    Najviac vypatlaní sú európania, pretože sú odkázaní buď na americké, či ázijské korporácie! Jedinou vínimkou je snáď len Nestlé.

    0
    0
  3. nepouzitelni >>> nepoucitelni :)

    …a ano, viem ze su tam preto, lebo sa to predava, no je smutne, ze sa to vobec predava :)

    0
    0
Napísať odpoveď pre cerwik Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.