Apple aktualizoval vzhľad online obchodu, pripomína nám deň otcov

Apple opäť potichu priniesol vo svojom online obchode zmeny, ktoré uľahčujú používanie na zariadeniach s dotykovými obrazovkami. Stránky teraz obsahujú väčší podiel veľkých produktových obrázkov a menej textových odkazov a aj samotného textu. Malo by nám to zjednodušiť ovládanie práve na dotykových zariadeniach. Z obchodu sa úplne vytratili bočné panely, všetky dôležité odkazy nájdete úplne dole.

Nový dizajn nás taktiež upozorňuje na blížiaci sa deň otcov, ktorý vychádza na 16. júna (tretia júnová nedeľa). Podobne ako pri dni matiek, aj teraz nám Apple dáva množstvo tipov, ako obdarovať svojich najbližších.

komentáre
  1. Vcelku ma nový design sklamal. Áno, na prvý pohľad pekný, ale z pohľadu UX trocha nepoužiteľný. Napr. kategórie v obchode (pri príslušenstvách k macu) sú na pravej strane, čo je dosť unuser friendly. Po kliknutí na kategóriu sa vám menu stratí, takže ak si rozmyslíte že chcete iné príslušenstvo, musíte ho zložito hľadať. Orientácia v obchode sa tak o dosť skomplikovala.

    0
    0
Napísať odpoveď pre juraj Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.