Consumer Reports popierajú hrubšie telo bieleho iPhonu 4

Krátko po spustení predaja bieleho iPhonu 4 ho jeho noví majitelia začali porovnávať s pôvodným čiernym iPhonom 4. Prvé dojmy ukazovali, že je o niečo hrubší. To neskôr potvrdili digitálnym meraním aj stránky TiPb. Consumer Reports však tvrdia opak. Taktiež podrobili biely aj čierny iPhone 4 digitálnemu meraniu a ich výsledky ukázali, že medzi nimi nie je žiaden rozdiel. Skôr ako chybe v meraní môžeme tieto rozdiely pripisovať jednoducho nedokonalostiam výroby. Rozdiel nameraný stránkami TiPb bol tiež minimálny – len 0,2 mm. Hrúbka bieleho iPhonu 4 by teda mala byť identická s čiernym, avšak môže sa stať, že práve váš bude o niečo hrubší. Na kompatibilitu s puzdrami by to väčší vplyv mať nemalo.

iPhone 4 porovnanie Consumer Reports
komentárov
  1. ved sa jedna len o toleranciu plus minus nejake desatiny milimetra …to je normalne pri kazdom vyrobku, ktory sa vyraba hromadne …podla mna sa moze stat ze i dva cierne iphony nemusia mat rovnaku hrubku ..tak preco z toho robia taku vedu ?

    0
    0
  2. Toto je naozaj mozne len v US. Pri pouziti posuvneho meradla (sublera z obrazku) sa automaticky dopustame tzv. chyby druheho radu. Vypovedna hodnota takehoto merania je pre nejake seriozne porovnania nulova.

    0
    0
  3. Radšej mali povedať že to je O 0,2mm hrubsie naschval, alebo že to boko potrebné ako že 0,2mm je úplne bežná odchýlka a každý môže mat iPhone rôznych rozmerov :D

    0
    0
Napísať odpoveď pre For uno Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.