Macbook pre dizajnéra

Domov Diskusné Fóra Ostatné Macbook pre dizajnéra

Zobrazuje sa 10 príspevkov - 1 až 10 (z celkového počtu 10 )
  • Autor
    Príspevky
  • #102262
    Pavel Bartos
    Účastník (Participant)

    Ahojte,

    Snáď som tému vytvoril v dobrej kategórii. Je dosť pravdepodobné, že to, čo chcem riešiť, sa tu už preberalo. Ak je tomu tak, tak sa ospravedlňujem.

    Pracujem ako webdizajnér, občas si zákazník zaželá prípravu videa a vo väčšine prípadov sa staráme o kompletnú prípravu tlačených materiálov. Na občasný úlet z reality mám Xbox, takže hry ma v tomto prípade vôbec nezaujímajú. Keď tak sledujem e-shopy, celkom sa obávam tých vstavaných intel hd grafík u veľkého počtu tých lacnejších macbookov.

    Momentálne fungujem na Asuse s i3 procesorom, 8GB Ram a 1GB Nvidia grafikou. Dokáže sa tomu vyrovnať niektorý z lacnejších macbookov, alebo je nutné ísť do vyššej cenovej kategórie(viem, že sú stroje aj za 2000€).

    Momentálne pre mňa nie je podmienkou čas. Rovnako je to aj dosť vysoká suma, takže sa skôr chcem informovať, aké sú moje možnosti. Veľa chalanov si prácu s Photoshopom na macbooku chváli a rovnako mám ja aj priateľka iPhony, takže by som tam chcel nejako spojiť aj možnosti nového iOS8.

    Za všetky rady vopred ďakuje.

    #393626
    joer
    Účastník (Participant)

    Urcite chod do MacbookuPro 15,4″, nemusi byt zrovna s Retinou. Ta cena sa ti vyplati a zaplati v neporovnatelne kvalitnejsej práci ako na Win na Asuse. Co sa tyka Adobe baliku, ano mnohy tvrdia ze uz je to jedno na kej platforme idu, mne sa to po tych rokoch stravenych na Macoch a s Adobe produktami nezda, na Macu su ich produkty take intuitivnejsie, ale to je prepojenim celeho systemu Applu, ci uz sa prepinanim medzi obrazovkami /Mision control/ alebo aplikáciami, Drag end dropom atd. Skus a uvidis, nehovoriac o kvalitnom dielnskom spracovani Apple vyrobkov. Kazdopadne si tam daj aspon 16 gb RAM a SSD disk.

    #393630
    Lens
    Účastník (Participant)